środa, 7 stycznia 2015

Zestaw do stylizacji brwi z Biedry + moich brwi historia krótka...:D

Witam!:) Dziś post na temat brwi. Zacznijmy więc od ich krótkiej historii:D Tak naprawdę dopiero od niedawna polubiłam się z moimi brwiami. Zawsze uważałam je za swoją zmorę:D są dość długie i gęste, co jeszcze kilka lat temu strasznie mi przeszkadzało, gdy koleżanki chodziły z cieniutko wyregulowanymi ''plemniczkami":D Jednak z czasem, gdy moja wiedza na temat odpowiedniego kształtu brwi poszerzyła się, i wszędzie widuję nieco bardziej wyrazisty kształt brwi  doszłam do wniosku, ze nie mam powodu do narzekań:D Nie muszę nic domalowywać ani używać jakichś super produktów aby utrzymać moje brwi w ryzach. Niedawno postanowiłam jednak po testować z produktami do stylizacji brwi i trochę je ulepszyć:D W Biedronce ostatnio znalazłam na promocji za 5 zł ostatnią sztukę produktów do stylizacji brwi:) W zestawie mamy cień i wosk oraz pędzelek wiadomej jakości:D Stwierdziłam , że zanim zainwestuję w lepszy i droższy produkt poeksperymentuję troszkę z tym z biedronki:D Zobaczę czy odpowiada mi taka forma kosmetyku czy może jednak pójdę w stronę kredek:D  I muszę wam przyznać, że jak na kosmetyk za tą cenę sprawdza mi się całkiem w porządku, a ja jestem zadowolona z moich brwi jak nigdy dotąd:) Co prawda nie są one zbyt wymagające i nie wiem jak sprawdziłby się na brwiach przy których trzeba jednak troszkę domalować:) ale do lekkiego podkreślenia jest ok.






Najpierw nakładamy ciemniejszy wosk, który już sam w sobie lekko barwi włoski. Następnie dokonujemy poprawek cieniem.


Niebawem na pewno skuszę się na kolejne produkty do brwi:) Zbieram się do złożenia zamówienia kosmetycznego ale ciagle zastanawiam się nad kilkoma produktami:D może wtedy wpadnie mi w oko jakiś fajny produkt:D


Wybaczcie jakość zdj ale mój aparat niestety odmówił posłuszeństwa i na razie muszę sobie jakoś radzić:D  miejmy nadzieję ze niebawem pojawi się u mnie jakiś nowy sprzęt:D 

Pozdrawiam!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz