niedziela, 18 stycznia 2015

W roli głównej: Melanżowy płaszcz z SH

Witajcie!:) Można by rzec, że piękną mamy wiosnę tej zimy:D Ja mam jednak dla was kilka zaległych zdjęć z zimowym krajobrazem. Moja passa do płaszczy z sh trwa. Niedawno znalazłam melanżowy, mega ciepły luźny płaszcz. Na początku byłam z niego bardzo zadowolona, jednak komentarze mojego chłopaka, ze jest strasznie " babciny" spowodowały, ze nabrałam do niego wątpliwosci:D Same ocencie:)





Dziś mam luźną niedzielę, wiec moją szafę czeka mega rewolucja!:D Mam zamiar przejrzeć wszystkie rzeczy i zdecydować w czym naprawdę chodzę a co tylko zalega na półkach. Mam ambitny plan zmian w mojej garderobie:D chciałabym ograniczyć bezmyślne zakupy i skompletować rzeczy, które naprawdę mi się podobają i które regularnie nosze:) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie zyczcie mi powodzenia w porzadkach:D

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz