sobota, 3 stycznia 2015

Powrót + co polecacie?

 Witajcie kochani!:) Nie było mnie tu ponad rok:D Jakoś straciłam wenę na blogowanie. Jednak moja pasja kosmetyczno- modowa nie zgasła a wręcz przeciwnie:D Ciągle przeglądam różne blogi i oglądam youtuberki :D Pomyślałam więc, ze jednak warto było by mieć również coś swojego, gdzie mogłabym się podzielić z wami moimi przemyśleniami. Więc WRACAM!:D  Mam nadzieję , że tym razem wytrwam i zagoszczę tu na stałe. 

Może pokrótce zaprezentuję wam moje zdobycze grudniowe:) Nie ma tego duzo ale wiadomo przed swietami tyyyle wydatków:D







Pierwszą rzeczą jest koszula mgiełka w panterkę. Lekko asymetryczna, idealna do czarnych rurek i wysokich butów. Czegoś takiego brakowało w mojej szafie:)



I moja świąteczna kreacja :D  Czerwona sukienka trapezowa z długim rękawem. Ma dość przyjemny,grubszy materiał i kosztowała ok. 50 zł na allegro. Poza tym czerwony to taki świateczny kolor:D













I moje dwa łupy z SH:






Militarny, rozkloszowany płaszcz firmy George. Ostatnio zauroczyły mnie te rozkloszowane płaszczyki jednak nie byłam pewna czy będą mi pasować i czy będę się w nich dobrze czuła:)  Moje serce skradł jeden z rozkloszowanych płaszczyków Mosquito:) Jednak gdy zobaczyłam ten w sh za niecałe 30 zł postanowiłam się skusić;p Czuję się w nim całkiem ok wiec może niebawem zakupię również tamten:D





I zwykły sweterek z Atmosphere. Kosztował zaledwie 13 zł a jest w idealnym stanie. No i takich prostych rzeczy nigdy dość;D


I mam do was pytanie:)  Mam zamiar złożyć w tym miesiącu większe zamówienie kosmetyczne i czaje się na wypróbowanie kosmetyków z Makeup Revolution i  I ♥ MakeUp.  Kuszą mnie szczególnie paletki cieni a jest ich sporo do wyboru:D Macie swoje sprawdzone, które byście polecały? Dajcie koniecznie znać:)

Miłego weekendu wszystkim!:) Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz