sobota, 31 stycznia 2015

Korektor pod oczy Delia- moja opinia.

Witajcie! Dziś kilka słów o żółtym korektorze pod oczy Delia.




Ostatnio będąc w jakiejś małej drogerii pomyślałam o przetestowanie jakiegoś nowego, niedrogiego korektora pod oczy:) Niestety mam dość duży problem z cieniami. Sprzedawczyni poleciła mi korektor z Delii, który podobno świetnie rozświetla. Nie jest to jakaś nowość ale ja skusiłam się na niego po raz pierwszy. Cena dość korzystna bo było to ok. 10 zł za 10 ml produktu.

Co obiecuje nam producent:
Mineralny korektor o zółtym odcieniu na cienie pod oczami.
Żółty odcień- maskuje cienie pod oczami i delikatnie rozświetla.
Ekstrakt z arniki- zmniejsza obrzęki, dzięki czemu skóra pod oczami staje się elastyczna i wygładzona.
Kofeina- działa napinająco i ujędrniająco na skórę oraz przywraca jej zdrowy koloryt, zmiejszając cienie pod oczami.

Stosowanie: niewielką ilość korektora nałóż punktowo pod oczy oraz na powieki i delikatnie rozprowadź za pomocą opuszków palców. Następnie nałóż swój ulubiony fluid lub puder , również na miejsce przykryte korektorem.





Opinia: Powiem szczerze, że mam mieszane uczucia co do tego produktu. Formuła jest kremowa, ale dość gęsta. Przy moich wrażliwych okolicach oczu trochę obciąża, a trzeba jeszcze nałożyć na niego podkład.  Można oczywiście pominąć ten krok jeśli ktoś lubi mieć bardzo jasne obwódki pod oczami:D  Ja zwykle wpasowuję się w najjaśniejsze odcienie podkładów, a mimo tego, ze jestem takim bladziochem, po nałożenie samego korektora wydaje mi się być aż za jasny:D 
Z plusów na pewno to, że produkt jest bardzo wydajny i jego krycie jest całkiem przyzwoite. Myślę, ze sprawdził by się na twarzy do tuszowania drobnych niedoskonałości.




2 komentarze:

  1. Średnio przypadł mi do gustu po Twojej opinii ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak na razie zaczynam eksperymentowanie z korektorem pod oczy, mam z Lovely i chwalę sobie :)

    OdpowiedzUsuń