środa, 16 października 2013

Nowości kosmetyczne + sportowy zestaw:)

Witajcie! Dziś pokaże wam kilka moich nowości kosmetycznych oraz zwyczajny, sportowy strój dnia. Wybaczcie, że jakość zdjęć nie jest rewelacyjna ale to dopiero moje początki:) mam nadzieję, ze z czasem się rozkręce:D

Zacznijmy od kosmetyków:)

*Bronzer z Bell, wygrzebany w Biedronce za 7,90:D Skusił mnie głównie jego kolor:) Od dawna poszukiwałam fajnego bronzera bez ,,rudawego odcienia":D

*Płyn micelarny z biedronki do skóry wrażliwej. Dość często do niego powracam, bo całkiem dobrze radzi sobie z makijażem, a kosztuje niecałe 5zł:D

*Nawilżający krem-żel na dzień przeciw oznakom zmęczenia, nivea 15,99zł
*Woda perfumowana Incandessence 30 ml, Avon 19,99zł. Również dość często wracam do tego zapachu. Kwiatowy, nieprzytłaczający, długo się utrzymuje.

* Scrub do ciała Lagoon, Avon 8,99zł. Bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach.
*Wygładzająco -ochronny balsam do ciała Sensual z proteinami jedwabiu do skóry wymagającej i szorstkiej, Joanna 6,90zł.


Używaliście któregoś z tych kosmetyków? Jak wam się sprawdziły?:)

Na koniec zestaw:)



* Bejsbolówka, KappAhl, dział dziecięcy (SH)
*Boskerka, allegro
*Spodnie, Orsay
*Buty, no name
*Zegarek, allegro
*Torba, zabrana bratu :D Dostał w niej zamawiane na allegro dżinsy:)

Pozdrawiam!:)



1 komentarz:

  1. Moja kobieta używa też Incandessence. Bardzo fajny :)
    A te scruby z Avon mi nie przypadły do gustu. Mam Tropical :) Chociaż żele uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń