czwartek, 12 marca 2015

Powiew wiosny!:D

Witam kochani!:) Strasznie się cieszę z tego powodu, iż pogoda stała się iście wiosenna;D W końcu zamieniałam ciepłe okrycia wierzchnie na nieco lżejsze;)


*Płaszcz- Zara
* Sweter- allegro
* Spodnie- Chińczyk:D
* Botki- allegro

Również przyroda powoli budzi się do życia:)

Postaram się niebawem przygotować wpis o trendach na sezon wiosenny:)

Na koniec wszystkim, którzy tak jak ja mają problem z bardzo suchą skóra, pragnę polecić produkt o którym już zapomniałam i niedawno znowu do niego powróciłam:D





Oliwka Bambino:D Już po kilku użyciach widzę poprawę stanu mojej skóry.  Bije balsamy na głowę;D

Pozdrawiam!:D

3 komentarze:

  1. Plaszczyk świetny :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. o t5ak oliwka super i nie tylko na ciało :)
    zapraszam do siebie http://nevjuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń