piątek, 6 marca 2015

Kilka słów o moich podkładach:)

Witam!:) Dziś powiem wam kilka słów o podkładach, które  aktualnie posiadam:) Mam słabość do tych kosmetyków. Jednak staram się wprowadzić minimalizm i na razie moja  '' kolekcja'' ogranicza się do 4 produktów.



1. Maybelline AFFINITONE. Mój jest w odcieniu 03 Light sand beige. Długo zwlekałam z zakupem tego podkładu. Jednak teraz jest moim ulubionym do codziennego makijażu. Ma dość płynną konsystencję i średnie krycie ale dla mnie na co dzień wystarczające.

2. Revlon Colorstay do skóry suchej i wrażliwej. Odcień 150 Buff.  Również całkiem fajny podkład. Ma dobre krycie, dość dobrze utrzymuje się na mojej skórze. Używam go na większe wyjścia;D

3. Rimmel Wake Me Up w kolorze 100 Ivory. Dorwałam go na jakiejś promocji w Rossmanie zachwycona recenzjami.  Niestety oprócz tego, ze ma bardzo przyjemny zapach nie mogę na jego temat wiele powiedzieć, gdyż kolor 100 Ivory i tak okazał się dla mnie trochę za ciemny. Czeka na lato, moze przy opalenixnie lepiej się spisze:D
4. Ingrid, Jedwabisty fluid do kazdego typu cery, odcień 29 porcelanowy. Koszt tego podkładu to ok. 7 zł. Dostępny w mniejszych drogeriach. Kryje bardzo mocno, jednak jest to podkład dość ciężki, ma gęstą konsystencję. Nałożony w większej ilości tworzy trochę efekt maski na skórze. Z umiarem jest całkiem ok ale stosuję go od czasu do czasu:D I ten najjaśniejszy kolor również mógłby być odrobinę jaśniejszy.


I to by było na tyle w temacie moich podkładów. Mam zamiar kupić jeszcze Bourjous, Healthy mix. Jak przetestuję na pewno dam wam znać.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Podkład Rimmela miałam, używałam, ale do ulubieńców nie należał:) Za to podkład z Revlona całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z rimmela miałam i dośc fajnie się spisywał :) teraz mam z maybeline

    OdpowiedzUsuń