środa, 25 lutego 2015

Nowości z YVES ROCHER:)

Witajcie!:) Z racji tego, że mój brat zamawiał ostatnio coś do pielęgnacji z Yves Rocher postanowiłam dorzucić się ze swoim zamówieniem:D takim oto sposobem wpadły do mnie dwie nowości:D



Zwykły, czarny tusz do rzęs:D Pierwsze wrażenie o tym produkcie jest w miarę pozytywne:) Jest to idealny tusz na co dzień:) Daje naturalny efekt, nie skleja rzęs, ma lekką formułę. Jednak na wielkie wyjścia gdy chcemy uzyskać efekt ,, sztucznych" rzęs obawiam się, że sam mógłby nie wystarczyć. Będę jeszcze testować i dam wam znać jak się spisuje przy dłuższym użytkowaniu:) Koszt: 19,90




Zwiększający objętość szampon do włosów z ekstraktem z malwy. Objętość to zdecydowanie coś czego moim włosom zawsze brakuje:D Więc chętnie przetestuję ten szmpon, tym bardziej , ze jest bez silikonów i parabenów. Koszt: 9, 90 zł za 300 ml.



5 komentarzy:

  1. czekam na dłuższą recenzję tego tuszu do rzęs,jestem ciekawa :)

    mogę prosic o klikanie w link do płaszcza w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Recenzja na pewno się pojawi:) a co do klikania to nie ma problemu:) pozdrawiam!

      Usuń
  2. ten szampon mnie ciekawi bo lubie te na objetosc :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń