poniedziałek, 16 lutego 2015

Allegrowe łupy:D

Witam!:) Dziś pokaże wam co ostatnio udało mi się wyhaczyć na allegro:) Przyznam, ze od jakiegoś czasu zakupy internetowe są jednymi z moich ulubionych:D  a to łupy od poczatku stycznia:


 
* Płaszcz z Zary:) Nie jest to nic odkrywczego, ponieważ te płaszcze już od dłuższego czasu królują na blogach:D Ale bardzo mi się podobał no i udało mi się go kupić za 60 zł:D więc jak na płaszcz z Zary to żal było nie brać:D I jest świetny:)



* Dwie czarne sukienki. Jedna pikowana, rozkloszowana. Druga prosta, z rekawami z koronki. W myśl zasady jak nie wiem w co się ubrać wybieram małą czarną:D


* Zwykła, biała bluza z pikowanym przodem.







* Dwie bluzeczki. Brakowało mi czegoś z jednej strony prostego bez żadnych nadruków, a z drugiej czegoś co mogłabym założyć na wyjście do spodni i szpilek.  pierwsza bluzka pochodzi z H&M i jest zwykła czarna, na górze lekko prześwitująca, ze złotym zamkiem z tyłu:) Druga to łup już bardziej imprezowy. Pochodzi z New looka.


* I na koniec jeansowa koszula z Zary. Ponadczasowa, zawsze się przyda:) Uwielbiam jej materiał.

I to już na tyle zakupów. a wy poszalałyście ostatnio za shoppingu?:D

Pozdrawiam!:*

7 komentarzy:

  1. świetne łupy <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy płaszczyk powala, super łup!
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń